hejdå 17 , hej 18

ja jag tänkte att jag skulle skriva några sista ord som 17åring (som att man blir helt förändrad när man blir 18) haha. Nä men det här året har varit sjukt, har hänt mycket bra och dåliga saker. Jag har gjort saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra, som tex cypern. Jag har även märkt hur jag har förändras på vissa fornter, vissa är bra och andra inte antar jag. Men mitt år har faktiskt varit ganska bra om man bort ser från allt drama som har varit i 2 år nu och jag hoppas att det har slutat för gott nu. Jag har träffat många nya underbara människor, fått sett livet ur en annan syn och kan bara säga att jag har världens bästa vänner. Plus att jag har träffat Kim, jag kan inte beskriva hur glad jag är för de. Jag tycker om dig gubben <3

Jag skulle kunna skriva flera sidor om mitt år men det får räcka så där, kan inte skriva allt. Så ni för nöja er så där, så tack för året folket. Nu gör vi det här året ännu bättre <3

/trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0