sjukt bra helg

min helg började med att jag åkte hem till kramfors för att lämna och hämta lite grejor sen träffa mammi och bror lite. Sedan åkte jag till Kim, vi bowlade med Filip på kvällen. Jag tror vi bowlade i 2 timmar, haha.
Men det var skojsigt, sen åkte vi hem till Filip och spelade mig med hans föräldrar. Efter ett tag kom även Malin och hennes pojkvän joel så vi kollade på film och sen körde vi anden i glaset, haha. Jag sov hos kimsi , myspys.

Lördag bestod av en tripp till övik och där träffade jag issa, hur länge sen som helst så det var hemskt kul :)
Självklart så kollade vi på Hv71 - Djurgården också, efter matchen for vi till härnösand och lekte lite i min lägenhet. Haha dom är nog dom sjukaste personerna jag har träffat men jag klagar inte :)

/trollet

min bara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0