jag kan inte säga att jag gillar det här..

Självaste Malin Norlander lämnar mig idag och gör sin sista dag här på televinken för att gå vidare till comhem, min dag kan inte ha börjat bättre..
Hon är den som verkligen har fått mig att vilja gå på jobbet, som har fått tiden att gå fort. Hon tvingade med mig på peronalfesten i november och det kanske är lika bra för annars kanske inte jag hade fått lärt känna henne, och då hade jag gått minste om en galen, rolig, underbar tjej.
Jag vill inte att kvinna ska sluta men jag förstår att hon vill byta jobb för hon har ändå varit här i 3 år, jag skulle oxå sluta om jag hade kunna. Men jag kan bara säga att jag kommer sakna henne... mycket.



/trollet






Kommentarer
Postat av: malin

men baby då! ska jag behöva börja grina eller? :( buhu...

2010-07-30 @ 13:58:17
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0