you don't know what you got untill you lose it..

Hur bra känner man en människa?
Man kanske känner den bättre eller sämre än vad man tror?
Hur kommer man en person nära egentligen?
Ska allt som händer verkligen hända?
Varför tar man personer förgivet alldeles för ofta?
Varför säger man att man inte bryr sig om saker när man egentligen gör de?
Varför saknar man/ älskar man någon/något?
Varför gör man människor rädd/sårade/besvikna?
Vad får man ut av att låtsas vara en person som man egentligen inte är?
Blir man större som person om man förändras eller är det någonting helt meningslöst egentligen?
Vad är det posetiva i att sakna något? I att se tillbaka på saker man har gjort som var helt fucking awsome?
Okej klart det finns positiva saker i de men vad är meningen med det hela egentligen?
Varför är det så svårt att öppna sig för dom man älskar?
Varför är det så svårt att vara ledsen inför vissa människor?
Varför vart jag den jag vart?
Varför glider människor ifrån varandra?


Jag har tänkt otroligt på sista tiden och jag vet inte om det är bra eller dåligt?
Fast vad vet jag egentligen nu förtiden?



jag har tappat det som var viktigast för mig...






/trollet






-
Jag älskar dig och du är det bästa jag har. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0