när jag blir stor ska jag bo utomlands!

Jag vill åka till ett varmt land och bara sola och leva livet. Jag vill känna värmen och känna den lätta viden blåsa i håret. Jag vill känna känslan man har när man sätter sig på ett flygplan till ett nytt och spännande land, få uppleva en massa roliga saker med dom jag gillar. Jag vill känna hur saltvattnet gör håret konstigt och sanden under fötterna. Jag vill sitta på en balkong utomlands vid 8 tiden och se när solen är på väg ner och bara njuta av livet. Jag vill vakna upp i en hotellsäng och veta att det ända man behöver göra är att gå ner och lägga sig på stranden och sedan få doppa sig i det underbara varma vattnet.

Tänk och bo utomlands, slippa vintern och kylan, våren och slasken, Sveriges konstiga och regninga somrar och den blåsiga hösten. Åh låt mig få åka utomlands nu och sedan om några år få flytta utomlands.
Det är min dröm!


/trollet

jag släpper dig inte i första taget och du är den underbaraste människan jag har träffat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0