varför kan man inte få saker ogjort?

det finns alltid något man saknar och något som man tittar tillbaka till. Jag saknar dom åren, jag saknar dom somrarna, jag saknar galenheterna. Jag har lärt mig något av allt vi gjorde, jag har lärt mig att man aldrig kan ha för roligt, att allt blir vad man gör det till och att man ska aldrig aldrig aldrig ta någon förgivet.

Jag satt och läste gamla inlägg idag, gud vad mitt liv har ändrats. Till något som kanske inte är det hälsosamaste och om jag faktiskt ska vara riktigt ärlig saknar jag det gamla träningslivet. Vart tog det vägen? varför slängde jag bort de? varför lyssnade jag inte? Varför gjorde jag det som jag tyckte var bäst då? Varför har jag förnekat det så länge? Jag förnekade det så mycket att jag trodde på det själv.. Ung och dum kallas det va?
Och det värsta är att jag kan inte börja igen, jag kan inte komma tillbaka efter ett år och tro att det kommer vara som vanligt? Som att jag skulle kunna träna upp allt igen , okej det sulle jag men jag skulle ligga så sjukt långt efter. Jag slängde bort något som var viktigt och betydelsefullt för mig, något som fick mig att tänka på annat och må bra. 

men jag har iaf världens bästa familj, vänner och pojkvän. Tack för att ni finns! <3

/trollet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0