alla gör misstag..

Hur vore livet utan misstag? skulle det vara bättre eller sämre?

Jag tror att det skulle vara sämre, misstag är en del av livet, alla gör dom, men vissa väljer att lära sig något av dom och vissa fortsätter på samma spår ändå.
man gör misstag även fast man kanske inte tänker på att det är misstag, man kanske tex kastar en boll i någons aniskte av misstag, bara sånna där små saker.
Sen finns det större misstag, jag har gjort en del. Jag ångrar dom men samtidigt har jag lärt mig av dom också.
Så som sagt, det beror på hur man väljer att ta dom, om man väljer att lära sig eller fortsätta på samma spår och göra samma misstag hela tiden.


Jag har världens bästa vänner,pojkvän , och då menar jag verkligen världens bästa, tack för att ni finns!






- jag älskar dig ♥



/ trollet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0